Soft1 CRM 

 

Producator: SoftOne Open Enterprise Solutions

Arie: toate domeniile de activitate

Tehnologie: ACUM si in CLOUD, mai putin costuri - mai multe avantaje

Pret: personalizat

* gama completa de aplicatii web si mobile - acces rapid de oriunde si oricand
** integrare usoara cu aplicatii terte - ERP, emailuri, centrala telefonica, etc.

 

 

Doriti solutia ideala pentru informatizarea business-ului? ERP & CRM!

 

Daca ERP-ul ne fructifica timpul in financiar si management si al fiecarui departament operational, centralizand tot fluxul intern de documente spre facilitarea luarii unor decizii de business, CRM-ul este cel care "genereaza" informatiile necesare de introdus in ERP si care tin businessul in picioare!

 

Soft1 CRM are in grija situatia clientilor vostrii, de la stadiul de oportunitate/lead pana la semnarea contractului si optimizarea parteneriatului:

  • contactele clientilor
  • statusul oportunitatilor de vanzare
  • campanii de marketing automatizate
  • sarcini si activitati pentru indeplinirea obiectivelor
  • monitorizare angajati
  • customer service

 

 

 

 

SoftOne CRM

Enumeram cateva functionalitati ale Soft1 CRM, urmand sa discutam cu dvs fiecare dintre acestea customizate pe cerintele voastre:


 

1. Marketing

 

  • Integrare cu MS Office, Gmail, MS Office 365 pentru contacte, task-uri si email-uri
  • Evidențierea campaniilor de marketing desfășurate pentru un anumit grup de clienți sau potenţiali clienți
  • Email-uri personalizate: liste de clienți sau potențiali clienți, folosind contul de Yahoo, Gmail sau altul
  • Crearea și trimiterea newsletter-urilor, formularelor și chestionarelor direct din aplicație
  • Management eficient prin alocarea de resurse și evidențierea lor pe fiecare acțiune de marketing în parte (personal tehnic, săli de meeting, echipamente și kit-uri necesare procesului de vânzare)

 

 

2. Vanzari

 

  • Merchandising
  • Managementul și conversia lead-urilor în oportunități de vânzare
  • Urmărirea și analiza pipeline-urilor de vânzare
  • Analiza performanța campanii și oportunități de vânzare, utilizând o gamă largă de rapoarte
  • Vizualizarea istoricului pe un anumit client, prospect, proiect pe toate activitatile desfasurate catre acesta
  • Analiza completă a procesului de vânzare și negociere, cu determinarea potențialului de vânzare
  • Analiza probabilitate de vânzare și veniturile estimate, în fiecare etapă: prezentare, ofertare, negociere, etc

 

 

3. Customer service
 

  • Management integrat pentru activități, prin calendar personal sau de grup (MS Outlook)
  • Definirea și implementarea listelor de lucru (Draft entries)
  • Management integrat pentru conturi si contacte
  • Functionalitati pentru managementul operatiunilor zilnice: task-uri, intalniri, email-uri, apeluri telefonice
  • Gestionare proiecte, managementul aprobarilor
  • Service si Tehnicieni

 

 

 

Pentru o oferta personalizata, va rugam sa ne contactati cu incredere imediat!