Soft1 CRM

Producator: SoftOne Open Enterprise Solutions
Arie: toate domeniile de activitate
Tehnologie: ACUM si in CLOUD, mai putin costuri - mai multe avantaje
Pret: personalizat
* gama completa de aplicatii web si mobile - acces rapid de oriunde si oricand
** integrare usoara cu aplicatii terte - ERP, emailuri, centrala telefonica, etc.
Doriti solutia ideala pentru informatizarea business-ului? ERP & CRM!
Daca ERP-ul ne fructifica timpul in financiar si management si al fiecarui departament operational, centralizand tot fluxul intern de documente spre facilitarea luarii unor decizii de business, CRM-ul este cel care "genereaza" informatiile necesare de introdus in ERP si care tin businessul in picioare!
Soft1 CRM are in grija situatia clientilor vostrii, de la stadiul de oportunitate/lead pana la semnarea contractului si optimizarea parteneriatului:
- contactele clientilor
- statusul oportunitatilor de vanzare
- campanii de marketing automatizate
- sarcini si activitati pentru indeplinirea obiectivelor
- monitorizare angajati
- customer service


Enumeram cateva functionalitati ale Soft1 CRM, urmand sa discutam cu dvs fiecare dintre acestea customizate pe cerintele voastre:
1. Marketing
- Integrare cu MS Office, Gmail, MS Office 365 pentru contacte, task-uri si email-uri
- Evidențierea campaniilor de marketing desfășurate pentru un anumit grup de clienți sau potenţiali clienți
- Email-uri personalizate: liste de clienți sau potențiali clienți, folosind contul de Yahoo, Gmail sau altul
- Crearea și trimiterea newsletter-urilor, formularelor și chestionarelor direct din aplicație
- Management eficient prin alocarea de resurse și evidențierea lor pe fiecare acțiune de marketing în parte (personal tehnic, săli de meeting, echipamente și kit-uri necesare procesului de vânzare)
2. Vanzari
- Merchandising
- Managementul și conversia lead-urilor în oportunități de vânzare
- Urmărirea și analiza pipeline-urilor de vânzare
- Analiza performanța campanii și oportunități de vânzare, utilizând o gamă largă de rapoarte
- Vizualizarea istoricului pe un anumit client, prospect, proiect pe toate activitatile desfasurate catre acesta
- Analiza completă a procesului de vânzare și negociere, cu determinarea potențialului de vânzare
- Analiza probabilitate de vânzare și veniturile estimate, în fiecare etapă: prezentare, ofertare, negociere, etc
3. Customer service
- Management integrat pentru activități, prin calendar personal sau de grup (MS Outlook)
- Definirea și implementarea listelor de lucru (Draft entries)
- Management integrat pentru conturi si contacte
- Functionalitati pentru managementul operatiunilor zilnice: task-uri, intalniri, email-uri, apeluri telefonice
- Gestionare proiecte, managementul aprobarilor
- Service si Tehnicieni
Pentru o oferta personalizata, va rugam sa ne contactati cu incredere imediat!