Activitati la sediu
Activitatile la sediu care se desfasoara in contul beneficiarului reprezinta latura invizibila a serviciilor pentru beneficiar. Aceste servicii pot fi:
1. Servicii directe
- studiile tip "Analiza" pentru rezolvarea unei situatii specifice a beneficiarului
- intocmirea unei documentatii pentru beneficiar
- activitati de instalare si configurare servere
- elaborarea planului de dezvoltare in cazul comenzilor de programare
- cursurile de operare organizate in sala de cursuri
Serviciile directe se contorizeaza ca servicii utile in cadrul abonamentelor sau pachetelor de servicii detinute de beneficiar.

2. Servicii indirecte
- activitatea de brainstorming pentru stabilirea unor planuri de actiune in vederea gasirii solutiilor optime pentru realizarea sarcinilor incredintate de beneficiar
- confruntarea opiniilor privind sarcinile care reprezinta probleme cu producatorul aplicatiei WinMENTOR
- solicitarea cerintelor de dezvoltare de la producatorul aplicatiei WinMENTOR
- diverse deplasari si alte servicii organizatorice
Serviciile indirecte nu se contorizeaza ca servicii utile si nu se regasesc pe documentele de decontare cu beneficiarul.