Comert Electronic

 

Proiectant: Entelion Software, Bucuresti

Arie: comert, distributie

 

 

Folositi puterea Internetului pentru a creste expunerea si vanzarile companiei dumneavoastra!

 

 

Solutia noastra incepe cu crearea unui magazin online atat pentru prezentarea companiei, cat si pentru vanzari online catre reteaua de distribuitori (B2B), dar si catre consumatorii finali (B2C)!

Urmatorul pas optional este integrarea magazinului online cu aplicatiile de gestiune - ERP - pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preturi, conditii comerciale, clienti, comenzi si facturi.

 

Cu o experienta de peste 10 ani in comertul online, partenerii de la Teamshare au dezvoltat interfata intre

platforma online a clientilor si sistemele nostre: WinMENTOR Classic si WinMENTOR Enterprise ERP!

 

 

          vanzare prin EMAG Marketplace                                        Integrare cu WinMENTOR

                  

 

      

           site Business to Customer                                                  site Business to Business

                  

 

 

1. Vanzare prin eMAG Marketplace

 

Pret: 600 EUR + TVA
Mentenanta: 99 eur + tva

Timp de implementare: maxim 1 saptamana

* servicii de mentenanta descrise in documentul atasat

 

Platforma Teamshare CMS este acum integrata cu eMAG Marketplace API. Oferim astfel clientilor nostri

oportunitatea de a-si vinde produsele prin cel mai important canal de vanzari online din Romania.

Interfata dintre platforma de e-commerce Teamshare si API-ul furnizat de eMAG Marketplace permite listarea

facila a portofoliului de produse, a ofertelor, receptionarea comenzilor si transmiterea inapoi a facturilor asociate.

 

Totodata, se realizeaza automatizarea fluxurilor operationale intre eMAG si WinMENTOR care va ajuta sa reduceti timpul alocat si costurile de operare comenzi si update stocuri, preturi in eMAG.ro marketplace, sa cresteti marja de profit si sa cresteti vanzarile prin largirea portofoliului de produse listate.

 

Facturile generate in WinMENTOR pentru comenzile din eMAG vor genera automat PDF-uri ce vor fi incarcate tot automat in contul userilor din eMAG, odata cu finalizarea comenzilor si generarea de AWB-uri.

 

Ce ofera?

  • integrare cu modulele existente ale platformei Teamshare CMS
  • configurare simpla, control total asupra produselor listate in eMAG Marketplace
  • sincronizare automata cu API-ul eMAG Marketplace, la intervale de timp predefinite, dar configurabile:
    • produse, imagini, descrieri, proprietati
    • status produse (activare si dezactivare)
    • stocuri
    • preturi de lista
    • promotii si oferte
    • comenzi
    • facturi

 

Beneficii:

  • Crestea vanzarilor clientilor in mediul online, dezvoltand un nou canal de vanzari
  • Efort minim de administrare, costuri operationale minime
  • Activare rapida, time-to-market foarte redus
  • Reducerea costului de vanzare

 

 

2. Site B2B, vanzare catre parteneri

 

Documentatie Entelion

Pret: DE LA 1.600 EUR + TVA

Mentenanta: de la 179 eur + tva

Timp de implementare: de la 1 saptamana, in functie de complexitatea cerintelor

* servicii de mentenanta descrise in documentul atasat 

** pretul depinde de complexitatea dorita si cantitatea de comenzi de gestionat

 

Magazin online B2B sau B2B/B2C, integrat cu WinMENTOR pentru sincronizarea automata de produse,

preturi, stocuri, comenzi si facturi. Va ajuta sa vindeti online produsele catre distribuitori sau consumatorii finali,

folosind automatizari de procese ce includ si interfete cu procesatorii de plati online, marketplace-uri si toate instrumentele de marketing online.

 

Ce ofera B2B?

  • site de web public pentru prezentarea companiei
  • modul de comert electronic pentru prezentarea cataloagelor de produse
  • modul specializat pentru accesul distribuitorilor ce implementeaza politici comerciale personalizate
  • site de web pentru administrarea (Teamshare® CMS) site-ului public si a cataloagelor de produse
  • interfata automatizata pentru sincronizare cu aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri:
  • clienti, agenti de vanzari
  • produse, preturi, stocuri
  • comenzi, facturi, incasari
  • credit maxim, sold curent
  • grile de discount per grupe de distribuitori sau grupe de clienti
  • serviciul poate fi inchiriat in regim SaaS sau prin licentiere clasica 

 

 

3. Site B2C, vanzare catre consumatori

 Documente Entelion

Pret: DE LA 1.600 EUR + TVA

Mentenanta: de la 179 eur + tva

Timp de implementare: de la 1 saptamana, in functie de complexitatea cerintelor

* servicii de mentenanta descrise in documentul atasat

** pretul depinde de complexitatea dorita si cantitatea de comenzi de gestionat

 

Magazin online B2C, sau B2C/B2B, integrat cu WinMENTOR pentru sincronizarea automata de produse,

preturi, stocuri, comenzi si facturi. Va ajuta sa vindeti online produsele catre consumatorii finali sau distribuitori,

folosind automatizari de procese ce includ, pe langa conexiunea cu WinMENTOR, si interfete cu procesatorii de

plati online, marketplace-uri si toate instrumentele de marketing online.

 

Ce ofera B2C?

  • site de web public pentru prezentarea companiei
  • modul de comert electronic pentru prezentarea cataloagelor de produse
  • site de web pentru administrarea (Teamshare® CMS) site-ului public si a cataloagelor de produse
  • optional - interfata automatizata pentru sincronizare cu aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri:
  • produse, preturi, stocuri
  • comenzi, facturi, incasari
  • credit maxim, sold curent

 

 

Beneficii B2B/B2C:

  • Cresterea expunerii companiei in mediul online, dezvoltand un nou canal de marketing
  • Administrare simpla si rapida a continutului site-ului de web public
  • Administrare rapida a listei de produse (imagini, descriere, proprietati, modalitati de filtrare), stiri, blog, etc
  • Reducerea costului de vanzare, comenzile fiind inserate chiar de catre clienti direct in aplicatia ERP
  • Modalitati de plata pentru clientii magazinului online:
    • cash la livrare, debit card/card de credit in rate, transfer bancar sau plata la termen (doar la B2B)
  • Integrare cu sistem de plata online folosind procesatorul MobilPay.ro (Netopia Payments)
  • Acces la mecanisme de optimizare SEO pentru cresterea pozitiei in motoarele de cautare:
    • Google Analytics, Google Adwords, Google Webmaster Tools si Google Tag Manager
  • Module disponibile pentru integrarea cu alte platforme terte:
    • Listare in comparatoarele de produse si preturi (Compari.ro, Price.ro, Shopmania.ro)
    • administrare campanii targetate de email marketing - Newsman.ro
    • Integrare cu un agregator de firme de Curierat pentru generare si notificare automata clienti urmarire awb
    • automatizare campanii de remarketing personalizat - Retargeting.biz
    • ManiaMall.ro si ManiaMall.hu marketplace
  • Accesul clientilor (distribuitori sau clienti finali) la informatii personalizate:
    • istoric comenzi, facturi, incasari
    • discounturi si preturi speciale
    • istoric lista sesizari/incidente/probleme si rezolutiile lor
    • reducere la minim a ciclului de vanzare-livrare-facturare-incasare
    • control automat asupra nivelului de creditare al clientilor
    • eliminarea efortului de copiere manuala de informatii intre aplicatiile software
    • eliminarea posibilitatii de greseli umane

 

 

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!

 

design by Blick