Abonamentul Help Desk flexibil

 

 

Este cea mai frecventa forma de abonament din oferta societatii noastre si reprezinta a doua prioritate pentru consultant. Initiativa prestarii serviciului ramane in sarcina beneficiarului. Adica serviciul trebuie solicitat! Avantajul ei rezida in faptul ca nu este necesara estimarea preliminara a efortului si se vor plati doar serviciile efectuate. Inglobeaza servicii de asistenta telefonica, prin acces internet cat si interventii la beneficiar pentru intretinerea curenta a aplicatiei intr-un pachet denumit “abonament flexibil”.
 

Prin cele 3 componente ofera un spectru larg de servicii in functie de posibilitatile concrete de remediere a deficientelor aparute la beneficiar.

 

Stabilirea numarului de ore “consumate” se face de catre consultant pe baza rapoartelor de acces Internet si fiselor de interventii incheiate. Se vor lua in considerare in raport de 75% orele consumate la sediul consultantului (acces Internet, baze de date studiate la sediu, studii pentru particularitati ale beneficiarului, cazuri exceptionale). Perioada minimă de abonament este 6 luni.

 

Tarife servicii si modalitati de calcul

 

Aceste servicii se impart in 2 categorii:

  • consultanta telefonica Help Desk Pasiv se va facura la tariful de x RON / luna. Valoarea "x" se stabileste in functie de "categoria" (gradul de complexitate) beneficiarului. Aflati valoarea "x" solicitandu-ne o oferta personalizata.
  • interventiile de intretinere si acces Internet solicitate se vor factura suplimentar la sfarsitul lunii pe baza fiselor de interventie intocmite, conform urmatoarei grile de calcul:

 

Pachet
Activ 1
Activ 3
Activ 5
Activ 8
Activ 12
Activ 16
Activ 20
Activ 25
Ore/luna
0,5-1,5 ore
2-3,5 ore
4 - 6 ore
6,5-9 ore
9,5-13 ore
13,5-17 ore
17,5-20 ore
21,5-25 ore
Tarif RON
+ x*0,5
+ x*1,25
+ x*2
+ x*3
+ x*4
+ x*5,25
+ x*6,5
+ x*8

 

  • serviciile prestate peste limita de 25 ore / luna se vor factura la tariful de ~ x*0,5 RON / ora.

 

design by Blick