Activitati la sediu

 

 

Activitatile la sediu care se desfasoara in contul beneficiarului reprezinta latura invizibila a serviciilor pentru beneficiar. Aceste servicii pot fi:

 

1. Servicii directe

  • studiile tip "Analiza" pentru rezolvarea unei situatii specifice a beneficiarului
  • intocmirea unei documentatii pentru beneficiar
  • activitati de instalare si configurare servere
  • elaborarea planului de dezvoltare in cazul comenzilor de programare
  • cursurile de operare organizate in sala de cursuri

 

Serviciile directe se contorizeaza ca servicii utile in cadrul abonamentelor sau pachetelor de servicii detinute de beneficiar.

 

 

2. Servicii indirecte

  • activitatea de brainstorming pentru stabilirea unor planuri de actiune in vederea gasirii solutiilor optime pentru realizarea sarcinilor incredintate de beneficiar
  • confruntarea opiniilor privind sarcinile care reprezinta probleme cu producatorul aplicatiei WinMENTOR
  • solicitarea cerintelor de dezvoltare de la producatorul aplicatiei WinMENTOR
  • diverse deplasari si alte servicii organizatorice
     

Serviciile indirecte nu se contorizeaza ca servicii utile si nu se regasesc pe documentele de decontare cu beneficiarul.

design by Blick