Asistenta telefonica

 

 

Asistenta telefonica asiguram L-V intre orele 8:00-16:00 prin reteaua de telefonie fixa (Romtelecom si Astral Telecom), precum si L-V intre orele 8:00-18:00 si S intre orele 10:00-15:00 prin reteaua de telefonie mobila (Orange).

 

Contravaloarea serviciilor de asistenta telefonica in cursul implementarii, precum si in cazul abonamentelor fixe si Help Desk sunt incluse in aceste pachete de servicii (componenta Help Desk Pasiv de valoare fixa).

 

In cazul pachetelor de servicii (analiza, scolarizare, informatice) precum si a beneficiarilor fara abonament (categoria "interventii ocazionale") convorbirile telefonice lungi care depasesc atributiunile serviciului de asistenta telefonica sunt considerate drept interventii.

 

Asistenta telefonica a unei persoane nu este garantata in orice moment al zilei, aceasta depinzand de o serie de situatii in care persoana apelata nu poate sau nu este indicat sa raspunda solicitarii:

  • este angajat intr-o alta convorbire
  • este angajat intr-o sesiune de consultanta cu un alt beneficiar
  • se afla la volanul masinii (teoria bluetooth nu este o solutie perfect valabila pentru activitatile de consultanta)
  • se afla in afara ariei de recetie a telefonului mobil
  • se afla intr-o alta conjunctura care nu-i permite sa faca acest lucru

 

Recomandam in asemenea cazuri alegerea unei alte veriante de comunicare:

  • accesarea persoanelor disponibile prin aplicatia de Asistenta prin Internet
  • trimiterea unui mail pe winmentor@softconsulting.ro sau pe adresa de e-mail a persoanei apelate
  • trimiterea unui SMS pentru a va suna atunci cand este posibil
  • apelarea unui alt consultant prin telefonia fixa sau mobila

 

design by Blick