Interventii la beneficiar

 


Domina in special in prima perioada a colaborarii, in scopul prestarii serviciilor de consultanta, instalare, initializare, analiza, scolarizare respectiv punerea in functiune a dotarilor, dar sunt prezente si ulterior, in special in cazul serviciilor informatice de intretinere a dotarilor tehnice. Agenda de desfasurare a interventiilor este consemnata in fisa de interventie a consultantului. Benficiarul poate solicita copii ale fiselor de interventii.

 

 

  fisa de interventie (~50 kB)
 

Consultantul pune la dispozitia beneficiarului o "fisa a beneficiarului" pe care, in caz daca doreste, beneficiarul poate conduce o evidenta a tuturor interventiilor efectuate in scopul confruntarilor acesteia cu evidentele consultantului. 

 

 

  fisa beneficiarului (~170 kB)

 

Serviciile de interventie in perioada implementarii precum si cele prestate in cazul abonamentelor de Help Desk sunt solicitate de beneficiar prin diferite cai de comunicare (telefon, email, fax). Garantam insa doar solicitarile sosite pe fax sau e-mail, la adresa winmentor@softconsulting.ro

 


Costurile de deplasarile in municipiile centrelor noastre de implementare (Cluj-Napoca, Arad, Miercurea Ciuc) precum si in zonele cu un numar insemnat de beneficiari (echipa "Cluj-Napoca" la Baia Mare, Oradea, Sibiu, Targu Mures; echipa "Arad" la Timisoara; echipa "Miercurea Ciuc" la Odorheiu Secuiesc) cu ocazia vizitelor (bi)saptamanale sunt suportate de sociecatea noastra.


Pentru alte destinatii sau urgente deplasarea se achita de catre beneficiar, dar contravaloarea deplasarilor putand fi suportata de mai multi beneficiari vizitati de delegatia societatii noastre. Zilele de delegatii se stabilesc de regula martea si joia pentru destinatiile de peste 200 km dus-intors.


Interventii va putem asigura in cursul programului de lucru a societatii noastre: L-V intre orele 8:00-16:00, exceptie acele interventii informatice care se pot executa doar in afara programului de lucru a beneficiarului. In cazul solicitarilor de interventie in regim de urgenta sau in afara programului de lucru beneficiarul va suporta suprataxa acestora.


In cazuri de exceptie serviciile se pot executa si la sediul societatii noastre. Stabilirea orarului de vizitare este de asemenea necesar prin aceleasi canale de comunicare.

 

design by Blick