Retail / POS

 

 

Modulul Retail nu aduce functionalitati noi sistemului WinMENTOR Enterprise. Este un modul conceput pentru activitatea de gestionare cat mai simplista a unui punct de lucru a carui scop este vanzarea (magazine). In acest scop, exista doua parti ale sistemului:

 

1. Retail Front-office

 

Creat pentru activitatea efectiva de vanzare:

  • se pot face vanzari prin casa de marcat fara ca acestea sa fie conectate la baza de date principala
  • nu se lucreaza cu stocurile, ci cu nomenclatorul de articole
  • utilizatorii pot fi impartiti pe categorii cu drepturi de acces diferite pentru operatiuni (configurari, stergere articole, acordare discount, etc.)
  • posibilitatea de consultare a stocurilor din baza de date
  • datele se sincronizeaza ulterior generarii; acest mod de lucru usureaza manipularea bazei de date
  • operarea se poate face atat utilizand tastatura, cat si in modul de lucru TouchScreen

 

2. Back-office

 

Creata pentru automatizarea legaturii intre baza de date principala si vanzarea efectiva si cu facilitati extinse:

  • se pot emite facturi pentru bonurile emise in Front-office, fiind conectat simultan atat la baza de date centrala cat si la baza de date locala, din magazin
  • se pot efectua plati cash ale facturilor de furnizor, preluari de monetare de la casele de marcat
  • inregistrarea de receptii direct in magazin, transferarea marfurilor intre magazine
  • interogarea bazelor de date in vederea analizelor de vanzari
  • operarea se poate face atat utilizand tastatura, cat si in modul de lucru TouchScreen

 

 

 

 

 

Informatii utile:

 

 

  WME Retail

 

design by Blick