CRM (Customer Relationship Management)

 

 

Gestioneaza relatiile cu clientii, lead-urile, avand posibilitatea de a urmari un istoric al fiecarui client privind oportunitatile, ofertele, comenzile, contractele, facturile, task-urile, email-urile de pe acel partener.

 

  • campanii de marketing - analiza costurilor estimate si a celor reale prin confruntarea cu documentele de intrare, comenzi, bonuri de consum
  • oportunitati - se pot defini toate etapele de negociere cu un anumit client, de la prezentare si pana la vanzarea/pierderea acelui beneficiar. Din oportunitate se poate genera in stadiul de ofertare oferta catre client, iar in stadiul de negociere se genereaza comanda client si/sau contractul de tip abonament
  • planificare activitatilor agentilor in cadrul firmei poate fi inregistrata/verificata si cuantificata cu ajutorul task-urilor. Modulul permite verificarea automata a disponibilitatii unui angajat la alocarea lui pe un task, in functie de alte task-uri deschise sau nerezolvate alocate respectivului utilizator, precum si numarul de ore disponibile/zi. In momentul inchiderii unui task, modulul permite generarea unui deviz de servicii
  • in cadrul firmei, agentii pot fi avertizati prin mesaje sau email-uri daca se apropie un termen de executie peste un anumit numar de zile si li se poate urmari activitatea si gradul de incarcare prin urmarirea task-urilor pe fiecare persoana in parte
  • evidenta concurentei
design by Blick