AdminJOBS

 

 

Este un modul creat pentru a automatiza unele activitati necesare dar consumatoare de timp pentru operatori, executand automat actiuni prestabilite dupa un orar fixat in prealabil care pot fi de natura interna (task-uri, rapoarte, etc.) sau externa (informare parteneri).

 

Principalele solicitari din partea beneficiarilor sunt:

* rapoarte automate pe email de: vanzari lunare/semestriale/anuale, incasari, stocuri, proiecte, achizitii, buget sau parc auto

* avertizare automata pe email sau sms a clientilor datornici, datorii la furnizor, stocuri critice, necesar de aprovizionat, etc

* taskuri interne de rezolvat automat trimise catre responsabilii desemnati

 

 

Exista 3 optiuni principale ale modulului care sunt:

 

1. Joburi de listare

 

Permit stabilirea de seturi de liste ce vor fi lansate in executie la anumite ore si la intervale de timp specificate de utilizator.

Astfel, orice informatie existenta pe un raport/lista cu privire la activitate, poate fi tiparit automat direct de catre sistem la o data si ora prestabilita. Astfel, economisim timp operatorilor si evitam situatiile "nu am avut timp" sau "am uitat".

 

Se diferentiaza doua tipuri de joburi:

 

  • de tip SERVER - pregatesc tabelele de baza ale listelor, direct pe serverul ORACLE, pe baza de orar; ulterior, utilizatorii pot vizualiza listele pregatite prin job fara a mai consuma timp cu executia SQL-urilor de listare. Acest mod asigura eliberarea serverului pe timpul zilei prin transferarea pe perioada noptii a executiilor consumatoare de timp.

 

  • de tip CLIENT - pregatesc tabelele de baza ale listelor pe baza de timer, la o ora stabilita direct pe macheta de joburi de listare. Acest mod de executie a listelor permite prelucrarea dupa executie a listelor in vederea exportului in formatele pdf, xls, html, txt. Listele create astfel pot fi printate in perioade de liniste operationala, iar fisierele de export rezultate pot fi trimise pe email catre decidenti.

 

2. Alerte

 

Acestea sunt utilzate pentru a informa persoanele interesate asupra diverselor situatii aparute pe parcursul exploatarii aplicatiei

  • informarea se poate face pentru parteneri prin Email sau SMS, iar pentru angajatii firmei prin Email, SMS sau Mesagerie Interna WME
  • pentru agenti sau operatori, alertele genereaza automat task-uri ce descriu sarcini care le revin acestora ca rezultat al analizarii bazei de date
  • exemple alerte implicite: comenzi nefacturate din luna pe subunitati/gestiuni, intrari cu certificat de calitate nesosit in 10 zile, scadente depasite clienti, stoc sub limita minima/expirat/expira in 10 zile

 

Tehnic: Programul ofera un set de alerte predefinite, dar se pot personaliza si alte notificari in functie de specificul societatii si nevoi. Interogarea bazei de date se face automat pe baza unui orar atasat alertei. Adaugarea sau modificarea frazelor SQL de interogare este facilitata de sistemul automat de propunere a denumirilor de campuri pentru fiecare tabela in parte; editorul SQL evidentiaza pe baza de culori cuvintele cheie ale limbajului pe masura descrierii frazei. Personalizarea poate fi facuta si de catre operatori pe baza alertelor anterioare si cu un minim de cunostinte SQL.

 

3. Proceduri de actualizare date

 

Acestea sunt utilizate pentru a produce actualizari automate in baza de date.

 

Se pot utiliza pentru:

  • a bloca la facturare parteneri care nu intrunesc conditiile impuse de politica firmei sau care au autorizatii de functionare expirate
  • a bloca la vanzare marfuri expirate
  • a controla starea stocurilor cu data de expirare

 

Tehnic: Programul ofera un set de proceduri predefinite, dar se pot personaliza si alte actiuni de actualizare in functie de specificul societatii sau nevoi. Interogarea bazei de date se executa automat, pe baza unui orar atasat producerii. Descrierea frazei SQL de interogare este facilitata de sistemul automat de propunere a denumirilor de campuri pentru fiecare tabela in parte.

 

 

 

 

 

 

design by Blick