Cui ne adresam?

 

 

La modul teoretic, colaborator ne poate fi orice firma sau persoana fizica care ne recomanda, iar pe baza recomandarii se inregistreaza o tranzactie de vanzare a sistemului. La modul practic insa, colaborator de succes poate deveni o firma/persoana activa cu determinare, care dispune de cunostinte informatice si/sau economice necesare convingerii clientilor.

 

Ne intereseaza la modul egal colaborari din zonele acoperite de reteaua noastra - pentru a consolida piata pe teritoriul respectiv - cat si colaborari in zonele neacoperite sau semiacoperite de noi.

 

Colaboratorul nostru poate fi...

  • un client multumit de WinMENTOR care recomanda si noi motivam sa o faca...
  • o persoana fizica care dorestea sa-si infiinteze astfel propria afacere
  • o firma de profil (contabilitate, IT, vanzari calculatoare) in scopul extinderii ariei de activitate

  

Iata in continuare cateva exemple concrete de tipologii de colaboratori:

 

1. ... un CLIENT care NU se implica: Achitati facturile de intretinere din recomandari !

 

Pretul mediu de intretinere la o firma cu utilizare monopost sau retea mica 2-5 statii si solicitare 1-2 interventii pe luna sa zicem ca face 60 EUR / luna. Beneficiarul, doreste sa economiseasca cheltuielile de intretinere care ii sunt dealtfel necesare, ca atare face cate o recomandare de cate ori intra cineva in magazinul/biroul lor si priveste mai lung monitorul sau intreaba de aplicatie. Trimite recomandarile (nume firma, persoana de contact, numar telefon, adresa mail) la Soft Consulting deoarece nu are timp, pricepere sau posibilitate sa arate aplicatia folosita clientului potential. Daca din aceste recomandari fiecare trimestru se iveste cate un singur client de 6-8 statii de lucru (valoare contract ~ 4.800 EUR), cei 5% acordate pentru semnalizare reprezinta 240 EUR, acoperitor pentru 4 luni de servicii primite.

 

 

2. ... un CLIENT care SE IMPLICA: Acumulati fonduri !

 

In cazul aceluiasi situatii, sa presupunem ca aveti putin timp pentru beneficiarul potential si ii aratati aplicatia, practic il convingeti sa-si cumpere, ne contactati pentru a face o oferta de pret, iar apoi contractul de achizitie. Onorariul (contactati-ne pentru valorile exacte) va fi asadar mult mai consistent, poate acoperi facturile de servicii pe tot anul dintr-o singura vanzare (exemplul financiar anterior), sau puteti acumula fonduri financiare pe care le veti folosi dupa bunul plac.

 

 

3. ... un CLIENT CECCAR la inceput: Recuperati valoarea investitiei !

 

Un alt calcul aritmetic. Sa presupunem ca ati cumparat WinMENTOR Extins + Mijloace Fixe + Salarii la jumatate de pret CECCAR, adica 422 EUR. Sistemul va satisface, va place, v-a convins si il cunoasteti. Il prezentati directorilor unei firme de comert la care dvs prestati servicii de contabilitate, firma care hotaraste sa-l achizitioneze. In cazul in care contractul este de ~ 3.000 EUR (de exemplu 5 statii de lucru fara module suplimentare) ati recuperat investitia dvs. dintr-un singur contract!

 

 

4. ... un CLIENT CECCAR cu experienta: WinMENTOR ca o mica afacere !

 

Beneficiarul CECCAR cu experienta isi "trece" clientii pe WinMENTOR, din urmatoarele considerente:

  • isi economiseste timp - avand acelasi aplicatie cu beneficiarul - se conecteaza remote la client, ii verifica documentele gata contabilizate, adauga notele contabile suplimentare...
  • avand o aplicatie cu facilitati de management instalata la beneficiar, poate oferi clientilor sai consultanta de specialitate manageriala
  • castigul de ~ 25% din valoarea licentelor WinMENTOR intermediate acopera efortul propriu al contabilului de scolarizare a operatorilor firmei pentru lucrul in WinMENTOR

 

 

5. ... un DEALER adevarat: WinMENTOR, o afacere fara investitie materiala !

 

Dealerii nostrii vizeaza obtinerea unor profituri din activitatea depusa. Investitia fiind minimala din punct de vedere material, rentabilitatea afacerii pentru dealerii deveniti din prestatori de activitati din domeniile conexe (contabilitate, firme de vanzari IT, management, servicii IT) este evidenta. In functie de cunostintele acumulate in domeniu si timpul investit dealerii acumulaza experienta si se angajeaza la noi si noi nivele de colaborare sporandu-si cota din afacere pe masura timpului investit.

 

design by Blick